Vi är så nära nu, det är så långt kvar

Vikt: 56.5 kg

Intag: 249 kcal
Äggröra (115 g ekologiska ägg, 40 g lättmjölk, 5 g smör, salt, svartpeppar) +218 kcal
Nektarin (55 g) +31 kcal

Träning: -

Ja. Att göra ett separat inlägg med denna typen av innehåll verkade vara efterfrågat och uppskattat, så. Hetsätning och alkoholintag flera dagar i rad har visst satt sina spår på vikten, som är nämnvärt högre än när jag senast vägde mig. Fan fan fan, måste skärpa mig. Och någon träning blev det visst inte idag (har inte ens lämnat lägenheten)... Men maten har väl gått bra i alla fall.


Daniella 🌙

Ett gott och rätt snålt tips: broccoli och svamp i äggröran! För mig mättar det hundra gånger mer och ungefär bara 50 mer kalorier.

2014-02-24 | 03:17
http://vapenbroder.blogg.se/
Anonym

Hurra för dom här inläggen! Men lite väl lite kalorier?

2014-02-24 | 06:25

Tusen och åter tusen tack för era fina kommentarer, hjärtan.


 
Namn:
     Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: